Bdb = Inget bloggande?

Har börjat tänka lite över personerna som först skaffar blogg och sedan bilddagbok, de har inte bloggat på evigheter! Tittar man innan dom skaffade sej en bdb så finns det mycket mer inlägg - på nästan varje dag! Men kollar man efter att dom skapade en så finns det nästan ingenting alls. Det blir bara reklam för att "titta på min bilddagbok istället". Hur roligt är det? Att läsa lxm.. Inget roligt alls! Jag har ju också en bilddagbok. Men jag har ju inte övergett min blogg för det. Jag är inne så mycket jag kan. Och vissa perioder så är det bara bloggning som sker. Det kan bli upp mot 4, 5, 6 inlägg om dagen (:o). De bloggar som jag har läst förut är inte alls lika roliga att läsa längre eftersom att det bara blir massa uppehåll och reklamer. Det finns fortfarande en person som inte har bloggat på säkert en månad (om inte 2 :o), jag kollar om det finns någonting nytt på den varje gång jag är inne, men det är det inte -.-'  Så läste jag en nyss, men där var det bara en reklam. "Kolla min bdb"

Det är bara så tråkigt ..

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0