10:46

God morgon, idag har jag inte hunnit med så mkt eftersom att jag vaknade för inte allt så länge sen. Tänkte att jag skulle gå ut lite idag, gå på promenad med hundarna kanske. Och då kan jag ju ta med kameran också :D det är ju så roligt att fotografera, särskilt på vintern har jag kommit fram till. Bilderna blir så dystra och jag ÄLSKAR sorgsna bilder, negativ konst helt enkelt. Det är ju inget fel med sommaren heller, men aja. Just nu lysnar jag på musik.
"Hey there Delilah" - den låten är så braa <33333  Den är ju så fin (:  Snart är det Jul också, roligt. Måste åka och handla julklappar ngn dag också. Hm, det kommer säkert att bli jätte svårt, jag vet ju inte vad dom önskar sej : /   Typ.. Inget spec.. Men det gör ju inte jag heller ;p   Det finns 2-3 saker på min "önskelista" i år.


  • Egen digitalkamera   (Pappa är så rädd om sin, så man blir nästan lite rädd för att använda den ibland för att den inte ska gå sönder)
  • Ny telefon. Sony Ericsson T650i
  • Kläder.


Det är nog det enda, eller det enda som jag kan komma fram till. Men jag blir ju glad i alla fall, vad jag än får. Det är ju faktiskt tanken som räknas :D

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0