Ny Design ^^

Nu var det nytt igen dåh ^^
Vad ska man säga? Temat är; Blommor ^_^

Hade vattenkrig med Mikaela ( Systern ) idag. Man kan nog säga att jag vann, jag hade hinken x')
Aaw! Jag MÅSTE berätta! ;P Har blivit så otroligt inspirerad, så jag skriver egna låtar, det är jätte roligt ^^.
Men då måste jag samtidigt berätta att det inte är en av de vackraste kärlekssångerna presic.. Texterna inehåller endel "elände" och hur dårligt man kan må av vissa saker, hur förjävligt det känns att älska ngn som man kanske aldrig ens kommer att prata med osv. Även om texterna inte är så bra så blir jag nöjd med dom faktiskt. Hur jag ska få till en melodi till dom 5 låtarna är sedan en annan historia ^^

Kram// JaoDuu

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0