"Kärleksnumerologi" ^^

Haha, gjorde nyss ett "kärleksnumerologi", ja, hur bra jag passar ihop med en kändis ^^ Jag prövade med: Bill Kaulitz ( i Tokio Hotel ), Gerard Way ( Var tvungen ^^ ) och Pete Wentz ( (A) ). Eftersom att jag tydligen ska vara en 9:a och dom andra tre är 1:or så ska vi tydligen passa väldigt bra tsm >.< Till 100% faktiskt  xD ( ! ) Såhär stog det:

"Det här är en av de bästa kombinationerna. Nian och ettan är mycket målinriktade personer och när de får sträva mot samma mål blir förhållandet mycket starkt. Partnerna lyckas ofta vara varandras bästa vänner samtidigt som de kan behålla passionen i förhållandet och hela tiden finna intellektuella utmaningar i varandra. Dessa förhållanden är ofta de som bara säger "klick", och kärlek vid första ögonkastet är inte ovanligt. Det enda som kan vara negativt med denna kombination, är att parterna tenderar att kapsla in sig och nästan bara umgås med varandra. 
                               
Samstämmighet: 100%"

                                 

Och det var ju roligt att veta eftersom att alla 3 ser såå bra ut ^^
( Provade med Zac Efron också, men eftersom att han var en 8:a så var inte det lika bra som dom anda ( 30% ). )

Kram </3 // Jaoduu

Kommentera
Postat av: Izabella

Heeej du hur funkar det fattar ej kan du förklara hur man gör ??? skicka ett mejl hur man gör på min Yahoo tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0