Internet - Paj

Internet var helt borta i 2-3 dagar.. Så har inte kunnat uppdatera ^^
Okej.. Kanske borde berätta om det som inte är så tråkigt. Så jag börjar med igår. Både Mamma och Pappa jobbade, så jag och Mikaela var ensamma hemma. Lite senare så ringde Jonna och undrade om jag vilje följa med henne, Tilde och Sanna att bada. Och så bled det också ^^ Men Mikaela fick följa med så att hon inte skulle sitta vid TV:n hela dagen. Vi cyklade dit, och såklart så var det motvind hela vägen dit -.-'
Och när man var framme så var man ganska så glad. ( Och nu så kommer jag att ta ett snabbt avslut på denna "berättelse" eftersom att jag nog inte får ha datorn så läge till, Mikaela vill ha den -.-' ) Vi doppade oss snabbt i det rätt så kalla vattnet ( 20 grader ). Sen så gjorde vi sand skulpturer ^^ Men säger ingenting om hur dom såg ut.. Så.. Ingen komentar om det, tack. Vi badade igen, eller hade typ vattenkrig ^^
Sen så åkte vi hem till Tilde och åt varsin liten Pizza. Efter det så åkte vi ner till affären och tog en glass. Sen så började det att regna ( Jonna satte isglass i halsen, men det gick bra. Så när det var över så sa hon "Snart börjar det väl regna också", så började det att komma droppar nerför himelen. ^^ ). Men då var dagen också slut ( Typ ) Så jag och Sanna åkte hem, medans Jonna och Tilde väntade på att de skulle få skjuts hem ( Ganska uppenbart att inte så många vill cykla i regnet va? ). Så var det väl bra med det.
Japps, det var det.
Heiidåh

Kram// Jaoduu


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0