De Senaste Dagarna.. ^^.

Under den senaste veckan har jag "flängt" runt lite överallt i Sverige ^^
I fredags så åkte hela familjen till Stockholm. Där gjorde vi lite av allting. Vi gick på Grönan, tittade lite i gamla stan', och så gich vi på Sockholms slott -.-' Men rätt intresant var det nog i alla fall. Nu måste jag nog faktiskt berätta att jag inte allt tkr om kungafalmijerna genom tiderna. Ingen av dom. Dom värkar så.. "Vi är kungligheter - INGEN får röra oss!" Och så tkr jag att det är nu idag också. Jag menar, dom är ju inte bättre än alla oss "vanliga" personer, eller hur? Aja, jag tar och fortsätter. Vi var i Stockholm i 3 dagar. Så tog vi tåget hem. Nästa dag ( På måndagen ) var det väldigt varmt faktiskt. Men ganska fuktigt så det var nästan obehagligt att vara ute, men det gick bra i alla fall. Jag solade för det mesta. Lyssnade på lite musik och läste ( "Anne Franks dagbok", den är faktiskt ganska bra, och i boken som jag har så har de hittat brev från boken som Otto Frank ( Hennes pappa ) tidigare lyft bort. ). Ja, och nästa dag så åkte vi bort igen. Men den här ggn så åkte vi till sommar stugan. Eller, den är inte våran, det är min mosters, men vi brukar låna den ibland. Vi stannade också där i 3 dagar. Och så kom vi hem igår.
Och idag har det inte varit ngt spec.. Jag har varit hemma hela dagen. Men nu ska jag sova ^^
Klockan är nu 00:00 ;D

GodNatt</3// Jaoduu

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0